eftermiddagen

Klas åkte tillbaka till Strängnäs idag. jag hatar att bli ensam. det är tyst, tråkigt och tomt. han tog två tåget och jag två bussen till stallet. det snöande, men jag trotsade väderet och gav mig ut i skymingen. en 40 minuters tur, möte av tre älgar. Goliat dog nästan och jag.. ja jag satt av och försökte få kontakt med min paralyserade häst från marken, då sitta på kändes för riskabelt. värt att nämna är att jag iaf hade sadel. vi kom hem, med puls över max. jag tycker älgarna kan vara i skogen. lååångt in i skogen. sen tog jag bussen hem, åt lite makaroner och nu står jag i valet å kvalet. duschA, eller bada? 

senare ska jag försöka beställa lite kurslitteratur, iaf till den första delkursen. allt på en gång. det finns det helt enkelt inte pengar till.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0