dyrt, dyrare, dyrast!

jag gillar att mitt förra inlägg blev publicerat tre gånger

nu har jag beställt tre böcker, 855 kr fattigare. det är stört, men de finns inte begangnade, inte på biblioteket i Strängnäs å här i Eskilstuna är det två eller tre före i reservationskön, både på skolan och på stadsbiblioteket. (troligtvis mina nya kurskopisar) så vad skulle jag göra, det fanns liksom inte så mycket att välja på än att gå in på bokus å beställa. en liten tröst är att medmerapoängen kommer vara i topp nästa gång de kommer. Datorn, kameran och nu det här. alla köpta på butiker märkta med medmera, det vill jag kalla flyt.

men varför så dyrt, vi måste ju ha böckerna, det är likadant med bindor och tamponger. snortdyrt. preventivmedel är också dyrt. mediciner. Måsten borde vara gratis! 

nu vill jag bara ha Klas. Klas i överflöd. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0