VÅR, ja tack!

vaknade av sms, vi åker typ nu.
blev en sanbb frukost och på med mitt myssätt jag fick av mamma
nu väntar jag bara på att Klas och Birgitta ska dyka upp
men vilket väder! snöregn.. eller är det små isbitarsom yr ner ifrån himlen.
okej, med snö fram till vecka åtta, som för vissa betyder sportlov, men sen.
nej tack. då är det lite minder en än två månader till min 20års dag och  då vill jag lägga vinterjackan på vinden, köpa nya vårskor och sjunga i takt med nektergalen.

just nu smids det planer inför lördag
vi kör melodifestivalen hos Jonas och Hampus med pastaknytis och partey tema
så till dess blir det väl att lysna på Carola och Perelli

idag väntar skola mellan 13.15-16
frågan är om man ska våga gå ut innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0