snö, sömn och längtan

snö, snö, snö!
typ en fjärdedel av mina fönster är snötäckta..hela min balkong är fylld med snö.
termomnetern som jag har på datorn visar minus 18 grader, kan det stämma? är det möjligt att det är nästan 20 minus ute? inte konstigt att jag fryser!

jag har sömnproblem, iaf är det något fel i mitt huvud. mina drömmar blir sjukare och sjukare.
inatt blev jag jagad av massa älgar när jag gick till affären, visserligen genom skogen men ändå... sen kom mamma å pappa å typ hela min släkt, jag klättrade upp i ett träd, när jag satt där i trädet kom det massa lamadjur å då plocka alla fram sina kameror. så jag klättrade ner å då började jag å pappa prata om hur vi skulle få Goliat till Öland å då kom Goliat. lös igenom skogen och sa att han inte ville åka transport, utan att han föredrog att gå. 
så, så var det med den saken.

tanken var sovmorgon idag, men jag kan inte sova!!
halv nio känns inte som en jättelång sovmorgon.

igår åkte mamma, pappa å Hilma till Egby!
jag är såå, avundsjuk. Längtar till Öland.
har inte varit där sen slutet av september, det är pinsamt.
kossor, hav, landet. att bara vara!
hur som helst ser sommaren lyckad ut, det behövs folk på BEM:s
jag behöver, jobd,  pengar och en sommar på Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0