14 februari

OS-tider betyder att jag spenderar ännu mindre tid framför TVn är vanligt
sport och jag hör inte ihop, men jag har funderat på en sak
invigningen, hörde jag rätt om den har kostat 300 000 000 ??
det är stört, helt otroligt sjukt!
haiti ligger i ruiner, i Afrikas många länder finns det inte rent vatten, I Kina arbetar barn för svältlöner från tidig morgon till sen kväll.
Världen är inte solidariks, jag skäms.
Frågan är vad man ska göra? Finns det liksom ingen som vet att det blir bäst om man delar lika.
jag kommer ihåg när jag å Julia var små å hade fått en 33 cl dricka till maten hos mormor och morfar, den hälldes upp i två glas, det skulle vara exakt lika mycket i båda glasen. så här i efterhand, kan jag undra varför vi inte använde kryddmåttet, föe exakt är bara förnamnet!

Idag är det alla hjärtans dag, solen skiner!
Klas sover, jag har problem med det. vaknar hela tiden, sen typ halv fem. tröttsamt.
mamma kom på att det typ bara är tre månader kvar till sommaren
mars, april, maj
hur mycket lycka är inte det??
sommar, Öland, Goliat och förhoppningsvis ett jobb.
jag skulle faktiskt kunna tänka mig vad som helst,


Kommentarer
Postat av: ANNA

ÅÅÅÅH, hoppas att dessa månader rusar! SOMMAR!!! :D :D :D <3

2010-02-16 @ 11:48:40
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0