tisdag förmiddag!

jag hopaps det jag skriver bli publicerat, för jag ser det inte när jag loggar in.
jag kunde inte sova i natt..
vaknade hela tiden, gick å la mig halv tolv, Klas svarade på mitt sms klockan 12, sen smsa vi till ett, så var jag vaken runt tre, fyra, mamma sms tjugo i åtta, vaknade klockan åtta å kunde inte somna om. jag drömde massa. att jag var på Öland utan jobb å att jag inte visste vem som skulle betala lägenheten, sen hade jag tappat bort Goliat. asså det va helsjukt!
usch, så jag år frukost och sökte jobb. hoppas på napp, för annars får jag ångest!

nu väntar jag på besök, Hampus och Jonas plus hundar. undra vad Siri ska säga :O
Tur att jag å Klas städade igår :)
å kakan kommer få bli uppäten, underbart!

jag borde bädda sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0