sportlov?

jag sov inatt!! Vilken grej :O
inge drömmar, inga sömnlösa timmar mellan 2 och 4, wow!!

alla andra har sportlov nu, inte jag. jag skulle vilja ha sportlov, känslan av att få vara ledig.. när kände jag den senast, även om det inte är mycket lektioner är det alltid något man kan jobba med hemma, vilket ligger å gnager i huvudet. 

igår var jag i Strängnäs, moraliskt stöd åt Julia som skulle kolla in Dino. Fotboll i Thomashallen i typ tre timmar.. hur jag kom dit å tillbaka till Strängnäs är en lång historia. jag får klaga på SJ, tacka Gud att det iaf finns bussar, gnälla på corsan som åkt på nå vasst, vilket slutade i punka och buss även tillbaka. Bläää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0