samvetet och drömmen om boken!

samvetet är min bästa kompis. helt ärligt, hur skulle jag klara mig utan honom. (mitt samvete är en han, jag har ju alltid önskat mig en storebror) idag fick han mig att läsa det sista, även om det tog emot otroligt. att ställa klockan, trots sovmorgon. men jag gjorde det. underbara samvete!

igår var vi på stan en vända, så stod vi bland pocketerna på Ålens (vad heter pocket i bestämd pluralform?)
tänk att stå där och titta och hitta sin egna bok.
Giraffer i kökslådan. (eller vad den nu skulle heta) Cecilia Lundberg.
Giraffer i kökslådan är Cecilias debutroman och handlar om varför saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig, velat eller drömt om. Emil är en kille på 21 år som precis lämnat sina föräldrar bakom sig. han är enligt sig själv helt redo att klara sig själv, som singelkillen med koll. men på väg hem från jobbet möter han Ebba och Emils värld vänds upp och ner.

vilken storry! en annan gång kanske, jag vill ha frukost nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0