om att vara mogen.

bajs snö, det räcker nu.
det är hockey på TV, jippiiiiiii!!
suck, jag dör! så tråkigt, men Klas han blir som ett litet barn.

en annan grej, som jag suckar på, suckar över heter det.. ja, jag vet, är fördomsfulla vuxna som tror det vet bäst bara för att det är halvvägs till döden (elak, ja jag vet det också)
idag blev det diskussion om lata 20 åringar som aldrig hade läst det som skulle vara läst till lektionen, som inte var mogna för högskolan, som bara sov och festade hela tiden. jag va tyst. lånar inte 5000 i månaden för att kunna festa bort pengarna. suck å stön! vad ska man göra för att folk ska vara nöjda? jag kan inte resa, för jag har inga pengar, för jag har inge jobb. jag kan inte jobba för det finns inga jobb. soc, ja, jippi!! vilken framtid. självklart. är det inte moget att veta vad man vill göra när man är vuxen som 19 åring och ta tag i det?
va tusan, lägg ner å vara så himla präktiga, om jag vill vara 19 år och plugga vidare på högskolan är väl det bra. annars skulle ju skolan se ut som hemmet, om alla lärare var 50 plussare när de var klara.
nytänk, ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0