en underbar liten påse!

Ja, Anna. sommar :D

Hanna tycker jag är galen! för memman, ha! jag ska förklara mig. min mamma är galen i memma, bara ett under att hon inte tog med sig den i handväskan idag när hon, moster å Julia var här. mamma har tvingat i oss memma, under påsken! nej, så är det inte. till en början åt jag det bara för att det var så rolig konsistens, jag visste helt enkelt inte om jag gillar det. man ska äta det med socker å kaffegrädde, jag äter det som det är. utseendemässigt, ser det inte alls trevligt ut. brunt, kladdigt..det smakar lite konstigt, typ knäckemacka. kladdigmacka.. haha, vilken grej. grejen är dessutomn nyckehålsmärkt. en nyttig efterrätt, underbart! ju mer mamma bjöd på det, ju bättre smakade det, så igår införskaffade jag mig mitt första egna paket memma. och det bästa av allt, jag får ha det för mig själv :)

ja, som jag nämde, så var mamma, moster och Julia här på dan. det blev fika och tjejprat. moster kom med världens bästa inflyttningspaket, en pappkasse, innehållande. makaroner, spagetti, mjölmix, majs, champinjoner, smörgåsgurka, hårtbröd, smörgåsrån, vitlök, toapapper och en liten blomma. asså, så sjukt bra. saker man behöver!

Goliat och jag lekte följa Jon idag,
känslan när man varit i stallet är värd så otroligt mycket.
allt jobbigt känns så långt borta, alla funderingar så meningslösa
det är värt varenda öre! (ska jag skriva varenda tunsenlapp?)

imorgon kväll blir det Asken.
fyra år sen jag slutade nian å tiden den försvann :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0