bästa Göteborg,

Hanna, feel good känsla :)
mysiga dagar i Göteborg,
inga tåg förseningar, snö, bra hotell, middagsunderhållning, udda par, Liseberg, julklappsshopping, spårvagnar, valkäkar, frukostbuffé, uppstoppade spindlar och museeum.



det brukar heta att efter regn, kommer sol.
i mitt fall stämmer inte det, eftersom jag haft en solskenshelg, skulle måndagmorgon bjuda på ett tråkigt besked.
min studieplanering skiter sig.
jag får inte läsa som jag vill, då blir jag inte lärare.
bra studie och yrkesvägledere vi har, som kan tala om saker i tid.
hela grejen innebär att jag måste göra en sen anmälan, att jag bytt partnerskola i onödan och att jag kommer ha ångest innan jag vet om jag kommer in.
 
usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0