bästa onsdag :)

bästa onsdag, det är nästan så man borde gå ut och fira ikväll.
faktiskt lillördag ;)
underbara Hampus hela förmiddagen.
hundpromenader, sconsbak och prat i massor.
några kilo lättare kändes det som att jag blev.
efter världens bästa start på idag åkte jag till Goliat.
fixade och red.
träffade Mian och Johanna, vilket bidrog till att humöret fortsatte på topp.
eftersom jag känner mig så hilma lycklig idag, ska jag skriva mina julkort ikväll.
duscha och lägga dem på lådan.
men först, allra först ska jag ägna tid å tentan.


det bör också tilläggas att jag från och med imorgon inleder mitt julfirande på riktigt.
jag packar mitt pick och pack och pallrar mig till Uppsala och världens bästa Hanna.
kommer hem på fredag, för att pussa på Goliat, plugga och förbereda lördagen.
som bjuder på utsläpp av hästar och julfirande på Trädgårdsgatan. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0