take me down to the... (Öland är kanske inte grönt så här års)

Goliat och Lucia har hittills klarats av idag.
Klockan är prick fem och jag har bestämt att göra klart massa saker.
det får ta den tid det tar, jag ska vara ledig på Öland!

det känns märkligt att jag längtar mer dit än till julafton.
jag har funderat på hur det kan komma sig.. inget är ändå inte som på sommaren
ingen Goliat utanför fönstret, inget jobb, ingen sommar, inga bruna ben, inget öppet.
men är det något som drar, som lockar.
känslan av att få komma bort, av att få glömma Strängnäs för några dagar.
kanske inte glömma, men slippa bry sig.. det skulle kännas bra.
för jag orkar inte bry mig.

        










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0