rummet, kvällen och morgondagen

mitt rum ser ut som ett bomb-nedslag, ska det tilläggas att jag som kristen åstakommit det..
(man undrar ju ibland)
hur som, jag har försökt få iordning, rensat lite.
lagt saker i mina fina askar jag fick av Hanna.
mitt projekt reslulterade i en påse med grejer som inte fårplats någon stans.
ibland var det ganska skönt att ha 44kvadrat meter.. tre är kanske inte det optimala.

idag har jag haft en trummis i mitt huvud, han spelade från det att jag la mig igår, till det att jag gick upp idag.
fruktansvärt!
någongång på förmiddagen slutade det bulta i huvudet, ridturen och alvedonen gjorde sitt.
eftermiddagen och kvällen bjöd på Hampus och Jonas.
mat, vin och julklappsbyte.
ibland känner jag att jag är världens lyckligaste :)

imorgon ska jag sova tills jag vaknar, vilket är efterlängtat.
Goliat ska pussas på och jag har lovat mig själv att ta tag i typologitentan.
dessutom väntar min redovisning på måndag.. söndagen är räddad.
yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0