okejdag, Luciadagen 2010

jag har lärt mig att man inte ska gnälla, så tänker bara nämna att jag haft bättre dagar.
måndagen den 13 december. Luciadagen.
jag blev påmind om den föskräckliga värk som kommer var en gång i månaden.
(som tidigare månader inte varit så förskräcklig som idag)
det var värst, tillsammans med min bortappade motivation.
(som försvann när jag insåg att min nästa praktik ligger VT11.)
om ett år vill säga.
å så var det de där med att hjälpa till...



annars en okej-dag.
morgonpromenade med Hampus och hundar :)
Julia lussade med Strängnäs Lucia i präntaren och julstämningen infann sig.
Goliat och jag tog en månskenstur.
Svenska hjältargalan blev sedd, mest berörd blev jag av tjejen i tobaksaffäern som tänkte på tanten.
vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0