kyla, helgen och studier

jag ska göra som alla andra.
i princip alla andra.
gnälla på kylan, för det är inte skönt!

Imorgon kommer Hanna, för på fredag är det Göteborg!

morgondagen är överfull och helgen pluggfri.
vilket innebär att jag har överdrivet mycket att göra nu.
förberedelser till seminariet
den halv tentan som borde skrivas klart
och förberedelserna till mina två undersökningar
ibland tror jag inte att folk inser lasten med akademiska studier.
okej, visst erfarenheten kanske inte finns
och att jämföra det med en heltidstjänst verkar inte gå in alla gånger
men en 30 poängskurs på högskolan är inte samma sak som en 100 poängare på gymnasiet, så är det bara.
därför, är det bäst att jag sätter fart nu!



ibland känns det som att jag saknar något jag aldrig haft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0