Bomben

jag trodde mitt humör inte kunde blir förstört idag.
nu blev det, jag är upprörd.
jag har inte skrivit en rad om bomben i Stockholm.
nu kan jag inte låta bli.
för jag blir arg, jätteupprörd.
Bomben han ingenting med muslimer att göra.
Mohammed var fredlig, muslimer är fredliga.
Koranen säger ingenting om att man ska spränga något, vare sig själv, bilar eller andra.
snälla rara okunniga människor, lägg ner.
Jag tror det är Sverigedemokraterna som ligger bakom allt.
för att det ska få en chans att visa att deras politik stämmer.
att islamism skulle vara ett hot, haha!
det är skrattretande, sjukt pinsamt.
sen när blev det ett hot att försöka hitta svar på livets mening?
jag dör!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer att dö

2010-12-27 @ 00:00:50
Postat av: Robert

omg menar du det jag tror dem flesta kommer att dö...

2010-12-27 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0