fixat, gjort, färdigt...



jösses!
check, check, check.
kvällen har känts så.
två scheman att pussla ihop, tre litteraturlistor som ska fixas.
det finns två bibliotek, massor med sidor som man kan köpa litteratur på.
saken är att man ska sparsam, men smart. vilka böcker räcker att låna, vilka är bra att ha i bokhyllan?
jag hoppas jag fått ihop det.
imorgon börjar jag på DU.
en introduktion i hur man ska kommunisera via datorn ska jag gå på klockan tio.
vilket betyder att jag för första gången får använda mitt headset.
jag köpte det idag, på Claes Olsson. ett rosa.
en svart blus och ett blommigt linne, hänger numera också i garderoben, fast de är inte ifrån Claes Olsson
sen hittade jag sex glassglas på Myrorna, där jag även införskaffade i två likörglas.
likören köptes på bolaget. tre stycken, ett multi-coktail-pack. lite cider och fem små vodka flaskor.
det blev dyrast och förmodligen det mest onödigaste. hur som är det fint i min nya hylla.
jag är nöjd.
fattigare än innan, men inte olycklig.
för så här är det med pengar, man är inte lyckligare för att man har många, utan det är bara lite lättare då.

nu väntar duschen, imorgon väntar Beachen :)
jag hoppas att det blir bra väder, för om det regna blir mitt klädval förstört.
dessutom förstörs håret om det kommer vatten i det och mascaran börjar rinna.
problem, suck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0