tycker om när jag blir påmind

jag är sämst på att ta hand om mig själv.
idag, på min kurera-mig-dag har jag både städat, bakat, cyklat, longerat en häst och ridit min egen.
ärligt, kroppen säger ifrån. nästan kan inte andas.
helst skulle man legat i soffan hela dagen, men inte.
om någon sa till mig att, ta det lugnt..

imorgon är det seminarium mellan 9-10.
upprop 13.15, föreläsning fram till fyra, klockan halv sex bär det av ifrån stallet, för att Liv och Ida ska tävla.
vi ska vara suport.

ser det ut som att jag komer kunna kurera mig då.. knappast.

sen bara, jag blev påmind idag.
Goliat är lycka!
my old man :)
jag tycker om när jag blir varm i magen av att jag kommer på att jag har världens bästa.
jag älskar känslan av att känna att han är min, bara.
det är inte varje dag jag uppskattar det lika mycket, jag tar det förgivet.
han har alltid väntat i hagen. i snart sex år.
idag kom jag på det, igen.
hur bortskämd jag är som får ha en vis gammal farbror.



bäbis !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0