bad day..

ingen är överrens med mig idag.
internet strular, inloggningar funkar inte, litteraturlistor med böcker som inte verkar finnas..
suck!!
sen började det regna, som på beställning liksom. motgångar.
min cykel är trasig och enligt Klas ska man inte gnälla utan tänka på banen i Afrika.
som om de mår bättre av att jag har en trasig cykel i jämförelse med en hel. hallå, liksom??
jag sitter fortfarande i min sov t-shirt.
så fräch är jag idag, blä!
jag är irriterad, ingenting går ju.
jag har lyckats reservera lite böcker på bibblan och köpt tre nya, nästan 800 kronor fattigare.
imorgon kommer lönen.
dessutom har jag hittan mina drömridstövlar, för 2000. inte lika mycket dröm va?
något som däremot är en framgång är att jag hittat en ny sele till Goliat för 1400.

sen kanjag inte ladda upp den bilden jag ville ha.
jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0