fonetik och lördag natt

hur väl ska jag kunna fonetiken?
som i utalsboken, eller som i svenskans fonologi
från en tydlig lättläst bok, med skiva till en tung bok skriven på skrivmaskin (?)
den 29 april ska båda vara tillbaka, så jag spurtläser nu.
ett kapittel kvar i fonologiboken, vilket känns som en lättnad.
det där med förståelse, överkurs?! jag är så lost.
jag borde dessutom sluta sitta här och tycka synd om mig själv och ta tag i det, ordentligt. fast saken är den att jag skriver för min egen skull. det känns bättre efteråt.
helgens bilder, för att glömma fonologin, bara lite.

        



Kommentarer
Postat av: ANNA

Ååååh, vilken fin kväll! ;)

jag vill ha alla bilderna! :P + de från kvällen på ub, med militärfilip! :)

2010-04-26 @ 22:36:49
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0