en förmiddag, annorlunda men som alla andra

jag har pluggat lite
haft besök
och bytt sanden i Siris toalett, bland får man glädjas åt den lilla
nu väntar jag på att Klas ska komma, så att vi kan åka ut till Goliat och göra lite nytta.
han behöver ny frisyr och motion,
jag försöker, helhjärtat att läsa och förstå det som ska ara gjort tills imorn, men det går inte in. jag förstårinte frikativer och klusiler, jag gör det inte!

något annat, som jag kan tillägga är att jag vill på konsert. jag vill känna kälslan efteråt. det är så mycket bättre än allting annat, lycka och uppfyllnad.

snart kommer Klas, snart är jag hos Goliat, Goliat är min konsert. lycka och uppfyllnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0