upprörd.

nu duschen.
jag har läst det som går tills imorn, jag har inte fått alla böcker än!
texten gjorde mig arg! det är orättvist och stört att vara invandrare i Sverige. det är som gjort att misslyckas. man får soc-bidrag och inget vidare stöd varken med svenska eller ut på arbetsmarknaden. undersökningen som va gjord visade också att tredjevärldens invandrare klarade sig sämre än inomeuropeiska. allt va negativ! få procent elever som inte kommer ifrån Europa som klarar matten och svenskan. något måste ju göras, så är det ju. det räcker ju inte att veta att det är dålig. att det svenska samhället suger, vad gäller att ta hand om människor ifrån länder som skiljer sig kulturellt ifrån det västerländska.
tar vi hit dem, måste vi ta hand om dem också.
bort med allt vad Sverigedemokrater heter, för sånt kan göra mig riktigt irriterad, arg och ledsen.
mångkulturellt.
ja, tack!



I'm here without you - 3 doors down
old calssic, I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0