tentan (en näst sista gång), PÅSKEN, Goliat

nu ska jag sluta tjata om tentan, inte förrän jag får tillbaka den ska jag nämna om det gick bra eller inte. nu är det utskriven och väntar bara på att få kastas in i UKKs brevlåda.
nu är det påsk.
påsk, påsk, påsk!
mat, godis, Öland, födelsedag och Riga står på schemat.
Nej, jag klagar inte!
imorgon börjar det.
påskmat med mamma, Julia, Klas, Jonas och Hampus.
mamma har fixat ganska mycket, jag ock Klas fick ta det som blev kvar.

jag ska sova snart, borde iaf. stallet imorgon bitti, jag har lovat Julia att vi ska hoppa.
idag blev det svettigt på banan, efter ett tag gick det som jag ville. Vi jobbar på Thomas-övningar. snart, efter sommaren kanske vi får lite mer flyt i dem. jag tror visst att man kan lära gamla hundar sitta, det tar bara lite längre tid än med en valp och för att tillägga blir Goliat 63 hästår i maj, så han är ju ingen ungdom längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0