långtråkigt

sugväder! om det vore 12 decebber skulle jag vara världens lyckligaste. nu är det.. 22 april??
var tog våren vägen?? jag gick till skolan i ballerinaskor igår, kanske inte såå lyckat. jag hatar det här.
på lördag blir det fint, enligt tidningen. jag vet egentligen vad jag ska skirva, orkar inte vänta på mamma som bara sover, har inge lust att läsa. gå ut är inte att tänka på. vore jag i mitt hem skulle jag kunna städa, det skulle kännas lite bra. det finns just nu inte så matt göra. en hamster, en katt och en sovande mamma. socialaklubben, eller vadå? det är Spotify och jag.

Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
Whataya want from me
Whataya want from me

Yeah, it's plain to see
that baby you're beautiful
And there's nothing wrong with you
It's me – I'm a freak
but thanks for lovin' me
Cause you're doing it perfectly

There might have been a time
When I would let you slip away
I wouldn't even try but I think
you could save my life.


därför, förtillfllet an av favorittexterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0