hejdå tonåren och Goliat (för några dagar)

det här blir mitt sista blogginlägg som tonåring..
det känns, det känns liksom typ lite konstigt.
jag åker till Öland och kommer hem med 20 år, ett år extra, vilket egentligen inte borde vara någon större skillnad en den mellan 4 och 5, eller mellan 13 och 14, ändå känns det speciellt.
20 år.

idag köpte jag mig ett par solglasögon, ett par lila.
det känns rätt med solglasögon i år,
jag passar inte i det, men känner ändå att jag vill bära ett par, lite extra så där.

idag sa jag hejsvejs till Goliat för några dagar.
enda till på måndag, så länge har vi inte varit utan varandra sen.. typ ett år tillbaka.
vi red, lite på banan och en tur i kvällssolen.
han är bara för bra, han är så sjukt mycket lycka!

tanken var att jag skulle ladda upp en bild på mina glasögon och på min Goliat, men det vill sig inte.
strunt i det då, jag borde sova, klockan sex avgår jag från Eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0