duktig, fundersam och barn igen

aktiv hemmamorgon
tvättstuga, tvättning av fönster, dammning och städning av toalett.
jag känner mig riktigt duktig, snart är det lunch, följt av en fonetikföreläsning
sen Goliat, intag och dressyr på banan är tanken.
dressyren är tanken, ihop om att bnan är ledig. vi får se.

vad gäller sommaren och Öland, kan jag säga att det är smått kaos.
känns inte 100% på BEM:s längre..man ska väl gå på magkänslan, om det är det enda som finns.
hörde av mig till han i Köpingsvik, fick ett nummer som svar.
det hänger lite på Julia. vi skulle ju jobba tillsammans i sommar.
just nu vill jag ha Tore och Barbro tillbaka. så det kan få bli som det va tänkt!
bollhav :)
20 års gräns?
känslan av de runda, halvhårda plast bollarna runt kroppen va obeskrivlig. minnesrik
jag älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0