tre sidor, hästtankar och kärlek

duktig, riktig aktiv
åå, vad stolt jag är för att få skryta lite
jag har krystat fram tre sidor,två välformulerade frågor till diskussionen och en grej till min analys
duktig, duktig, duktig

tre sidor låter kanske inte mycket, men det tog lite mer än tre timmar
imorgon vänta NT-utbildning hela dagen
inte så kul,
naturkunskap är fakta
samhällskunskap är mer förståelse
naturkunskap är slumpen
samhällskunskap är mer mening

om en timme ska jag vara klar, jag ska ut och gå med Klas
jag är trött i huvudet å känner mig riktigt duktig :)

Goliat som har ont i sitt ben
jag som älskar att rida i höstsolen
tror att det är bra för tankarna, att få försvinna i den friska, höstluften
hoppas, hoppas, hoppas att det inte är nån fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0