mina fötter brinner och det regnar utanför

du<3jag!
det finns bara en Hanna som är som min
jag kunde inte låta bli att le åt kommentaren
ååh

förövrigt är det rörigt
jag ska skriva något som jag inte riktigt har koll på
en så kallad dubbel logg, jag ska göra det först.
innan jag tar tag i det jag helst av allt vill göra
packa å rensa
om allt går som vi tänkt flyttar vi på lördag
jag längtar, det känns så spännande

jag har förfryst mina fötter, genom att rida i 1½ timme med gummistövlar
nu känns det som det brinner i dem, som om det brinner i mina nya tofflor

jag ska plugga nu, få ner det på papper
den där dubbelloggen
sen ska jag ta tag i mina saker

dessutom är det lördag idag
lördag betyder att man får äta godis
och något säger mig att jag är sugen på choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0