flummigt blond, men ändå lyckad

jag klarade ten 1
jag klarade exa 1
vilken lycka!!


dock fick den inte vara så länge, för jag är irriterad
arg på utbildningen som man inte får säga är flummig
för säger man att något är flummigt, förstår man inte
då är man dum i huvudet
det var så jag tolkade en del av föreläsningen idag,
så jag kan stå för det
jag är dum i huvudet, jag är ju blond så..sak samma
men jag fattar inte vad Svenska komiker har med lärarutbildningen att göra,
jag fattare verkligen inte det
det är flummigt, flummigt, flummigt
hur man kan koppla kränkade skämt till utbildningen av barn och unga
är det den kunskapen vi vill att lärare ska ha
kunskap om att dra paraleller mellan komiker, kränkning, lärare och elever
nej, nej, nej
inte enligt min åsikt
men jag är dum i huvudet, för jag tycker att det är flummig utbildning

dock kan jag undra, hur jag hittills klarat mig rätt bra
jag har tyckt att alla föreläsningar utom den om mobbning varit flummiga
det har känts som taget från luften
att leka med knappar, eller att bygga pennställ av ståltråd är inte på högskoenivå,
inte vad jag trodde var högskola i alla fall
jag är ett under, det är helt enkelt ett mirakel att jag klarat mig
för det är flummigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0