sista helgen i november

Trädgårdsgatan 26 igår
lyckat :)

twister
singstar
trevligt umgänge

diskussion om utgång
- det är rockkväll på UB
- men jag vill til BK
- mig spelar ingen roll
- jag tycker också BK
- fast det kanske är mer folk på UB
- jag men då går vi till ÖB
vad fel det kan bli

det sltuade på BK med the boys
Hampus, Jonas och Fredrik
45 minuter dit, pengar skulle tas ut och den medtagna drickan drickas ut
sen mat på Statoil
dåligt med folk
ock musiken..jag vet inte hur länge vi var på dansgolvet i takt till bom bom pow
vi ett gick vi hem
killarna till sitt och Klas, som vi mötte där och jag hem till mamma å pappa
fick sova i Hilmas säng
den lilla hamstern lekte i sitt hjul och vi hade 40cm var
underbart ;)

nu har vi haft föräldrar och Klas mormor på adventsgröt med lite plock
riktigt mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0