julia gästbloggar ♥

hej :)
som dom flesta vet är jag cecilias lilla syster.
Går i nian på asken :p ,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva
ska kanske skämma ut cecilia lite, hehe

cecilia älskar godis , mest choklad då hon inte kan äta segt godis eftersom hon är vegeterian!
cecilia är också väldigt bra på att sjunga i duschen och på att göra mig irriterad så jag blir glad. Ni ver man är så arg fast man inte kan vara arg för att man vill skatta för att allt är så patetiskt egentligen !? ...

cecilia har bott med mig i 19 år och för ungefär en månad flyttade hon ut från mitt hus.
men flytta ut från mitt hjärta kommer hon aldrig att göra!

min syster är bäst oavsett vad

jag älskar dig mest, glöm inte det.
<333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0