huvudvärk, jullängtan och bad

mitt huvud kommer snart att sprängas
åå, huvudvärk.. varför ska det göra så ont?

snart väntar ett varmt bad
jag hoppas det ska hjälpa :)

idag var vi på panduro
alltså den affären kan nog få vem som helst att vilja börja pyssla
jag fick hur som helst för mig att vi ska göra egna julkort

vad gäller jul, så längtar jag otroligt
det är faktiskt bara nästa helg innan det bli advent
vilket betyder att jag någongång i näst, nästa vecka kommer få ta fram lite julsaker
läääängtar!!
dittills så får det räcka med lite julmusik å hopp om att det kanske kan bli lite vitt på marken

nu är det varmt å bubblit i badkaret

imorgon blir det tunapark
jag är på jakt efter en julklänning
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0