förklaringen till temat

lotusblommor, Mayafolk, siffrors funktion i tal
nej, jag ska inte bli historiskmatelärare
vi har tenta, salstenta (skrämmande ord)
om en vecka, exakt en vecka

jag längtar till julen
till snö, granar, pepparkakor, Lucior, glitter och tomtar
det är bara tre veckor till advent å då har jag å Klas bjudit våra kära föräldrar på gröt

lite mer snarare tillställning är inflyttningsfesten
temat diskuterades kan jag ju säga,
Klas dissade alla mina idéer så de slutade med att det blev den idéen som han minst tyckte
Fjortiz
helt ärligt, vi har alla varit där någon gång,
mer eller mindre och kanske är det så att vi alla också velat vara lite mer extrem
nu får chansen tas ;)
sen blir det troligtvis utgång
utgång med snoddar runt benen
haha!!

snart får jag Chailatte
Lunchen idag, :D
-å så fick jag ångest för jag tänkte att Cecilia redan läst klart allting
(skratt)
- jag hade ju inte det, kom i säng efter ett någon gång
-oj, då skulle jag fått ännu mer ångest

jag verkar tydligen mer ambitiös än jag är
roligt att folk tänker på en för att försöka få något gjort

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis.. hur ska du klä ut dig?=) puss!!

2009-11-06 @ 11:29:33
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0