ATT GÖRA FEL SAKER OCH ATT VARA STOLT (vid två olika tillfällen)

jag skulle städa
läsa mitt tal
men vad gör jag, sitter här..
så började Linda prata om studenten, om talet å så fick jag för mig att jag skulle skriva några rader.
SUCK PÅ MIG!!

I SÖNDAGS VAR DET DEN 24 MAJ
då var det ett halvår, ett halvår med Klas och jag älskar det
jag älskar Klas och jag älskar tanken på att det är så här
det är lycka, ååh!

jag har bestämt mig för en sak, på söndag morgon bär det hem
jag ska rida Goliat över bron och hem
det gick så bra igår när vi körde till macken för att fylla luft i däcken till kärran
Mina fyllde mina däck på kärran och Goliat bara stod där, det pyste, det kom en bli, några på cylel, massa bussar
ja, min häst är cool!! ;)

älskar Goliat,
städa var det..

solen skiner å jag skulle vilja jobba på brännan..
nej, Cecilia
NEJ


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, förlåt :)

2009-05-26 @ 23:01:23
Postat av: Cecilia

jag gillar dina kommentarer "vi ska ta studenten"

du får det att låta så overkligt. JA, Linda vi ska ta studenten om 9 dagar, om exakt NIO DAGAR!!!

2009-05-27 @ 08:58:32
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0