VÅR

pappa pumpade min cykel imorse, så jag trampade iväg till Goliat
mockade, fixade maten och släpade fram lite cavaletti och ett hinder
hämtade älsklings hästen i hagen, borstade och satt upp, sadeln är hemma, så det fick bli barbacka, red på banan i en halv timme. UNDERBART!
sen gick vi på en prommenad i skogen, toppen häst.
jag sken i kapp med solen, för idag är det vår!

imorgon är det engelska rammmatik, jag kan ingeting, jag FATTAR INTE
men solen skiner och jag orkar inte klaga, därför tänker jAg göra mitt bästa och inte låta ett prov förstöra värkänslan



ansökan till högskolan har öppnat och jag ska bli lärare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) när du flyttar hemifrån får du göra sånt själv, bäst o passa på när du bor hemma;)

ja vi har vår här med, men eftersom vi hade en längre och mer vintrigare vinter så är ju snön kvar såklart. men 5-10 grader och vatten som rinner på vägarna måste ju kallas vår:)

2009-03-18 @ 15:27:46
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0