slut, slut, slut

så var det bestämt

inget mer godis, inga kakor eller bullar

det är av dem man INTE får platt mage

okej, jag har aldirg haft platt mage, man kan ju önska..

men jag ska försöka, jag ska börja imorgon, för idag är det försent för jag och Hilma hade picknick med Goliat jag åt sockerkaka :)

jag kommer sakna choklad och jag kommer vara jättesugen, men jag ska klara det
no more sötsaker
det handlar inte om att jag vill gå ner i vikt, banta låter så allvarligt, jag vill bara ha platt mage, eller minder.. eller ja, nått i stil med det..

dessutom går jag upp halv sex varje morgon, med Klas och då kan jag ju passa på att vara ännu duktigare.
att springa en sväng där på morgonen, när ingen ser.
 för jag tycker inte om när folik tittar på mig när jag springer.
Julia säger att jag ser ut som en pingvin X) haha!

idag skulle jag räkna steg, jag cyklade till Goliat, 4 km, med Hilma på pakethållaren
sen red Hilma och jag gick, först typ en timmen (innan fikat) då var det 4500 steg
sen tillbaka till stallet och så cyklade vi hem igen, då hade jag gått 50 minuter till, efter fikat tillbaka till stallet ,
väl hemma stodstegräknarern på 4575 steg,
ofta en prommenad på 50 minuter och cykla 4 km bara är 75 steg.
va arg jag blev då!!
det kan inte stämma, för jag är trött i mina ben!

nu ska jag in i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0