på tåget

jag har glömt att berätta om något som hände mig på tåget från Mora
jag har alrdig varit med om något liknade

det klev på en kille, satte sig diagonlat på sätet framför, alltså på sterna på andra sidan gången
sen satt han och vrål stirrade på mig, asså inte tittade distret, utan verkligen glodde
först tyckte jag att det var lite små kul, sen blev det jobbigt.. asså jag blev äcklad.
så sa han något, varpå jag höjde musken på mp3 sen började han knacka på sitt armstöd, för att få uppmärksamhet
desperata idiot
jag tittade upp å han frågade hur gammal jag var
- 18, svarade jag.. å du?
(jag hade gissat på 25-30)
- 17.. vad heter du?
(låt mig vara)
- cecilia, du då?
- ..shan (??)
eller vad det nu va, han va inte svensk.. sen sa han nått om att jag va fin, varpå jag ringde til Klas och började skratta, skulle diskret förska förklara situationen för min pojkvän att jag höll på å bli uppraggad på tåget, jag trodde att jag skulle dö, jag höll på att då. så pinsamt, stackars människa, fattade han inte hur bortgjord han var. jag va väl lika pinsam som satt med mobilen klistrat intill örat och skrattade.. men vad skule jag göra?
det är inte varje dag någon tar för sig så där.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0