Mora

snart åker jag hem från Mora

har varit en toppen helg, med en misslyckad utgång ;) dock kom jag å Hanna på att om man räknar de 50 kr som inträdet var på som typ bilavgift, för att vi nästan fick åka cabat, (i tanken) som en dröm upplevelse, eller nått i den stilen.

vi har väl inte gjort så mycket, idag satt vi på café i nästan två timmar och bara pratade, så skönt, för jag har verkligen saknat Hanna. dessutom har jag köpt min studentklänning, den här ska jag behålla :) igår blev det film, godis och prommenad med Malte i lördags var det  Mora besök på dan och imflyttningsfest på kvällen.

ikväll ska jag köra bil med mamma, hon ska hämta mig i E-tuna klockan tio, sen får jag köra hem, Klas lär dyka upp sen och jag älskar det

-jag kommer till dig!
det känns självklart, det känns fint, det är så det ska vara

jag tänkte på det igår när jag hade lagt mig, på vad Klas sagt när vi pratat i telefon om täcket, att han lagt det täcket jag brukar ha, där jag brukar sova, som att jag låg där. sånt är lycka, sånt är viktigt, sånt betyder och jag bli glad av det.

Klas, Klas, Klas


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0