halka

jag trotasde snön

tanken var att jag skulle börja springa när våren kom
det snöade igår, men det kunde inte hjälpas
jag och Klas gick upp halv sex
det va tre grader kalt, men jag hade bestämt mig
så efter att jag lämnat Klas vid tåget spranga jag.
över bron vid tågstation bort till dammen, upp förbi pizzerian, tryffelstråket och hem
det tog ungefär 25 minuter.

min fot gör ont, allt för de där nya dumma, helt värdelösa skorna som skulle vara bra för fötterna
hälsenan är dubbelt så stor på höger fot som på vänster, men nu är det besätmt och jag tänker strunta i min fot!

om två timmar ska jag gå till körskolan
jag ska köra halkan

Kommentarer
Postat av: ANNA

Goodie (y) :)

2009-03-23 @ 11:10:04
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com
Postat av: Anonym

hade du kul på halkaruntmedbilentimmen? jag tyckte det var skoj. fast vi var bara 2, så man körde nästan för länge. dessutom tror jag inte jag längre skulle minnas hur man ska göra allt ändå;)..

här började det snöa igår igen.. så vi har 2 dm snö till.. jippi, just när våren smält bort mycket av det. ja ja, det är ju inte ens sommartid än;). saknar dig sötis, därför det blev ett långt inlägg<3 puss!

2009-03-23 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0