blöta skor, Hanna och Goliat

"Hej lill-Cicci..."
åå, min Hanna hörde av sig igår
jag hoppas verkligen att jag får komma dit i helgen, det skulle vara så himla mysigt
konstaterade igår att vi inte setts sen första advent och det är alldeles för länge, jag behöver Hanna!

igår blev det inge plugg,
jag skulle vilja skriva klart religionen, jag ska göra det nu.. inte klart, men jobba med den

jag vill ha vår så himla mycket, igår var det vattenpölar i mina skor
det är halt på vägen
jag är trött på att gå till Goliat
vill ta fram min cykel, vill kunna börja hoppa igen, på banan, utan snö
använda mina ballerinaskor
hänga in vinterjackan i garderoben

snart får man söka till högskolan, jag ska bli lärare
jag kommer vara klar, om jag kommer in, när jag är 23,5 år
då är man vuxen
min lilla häst då? vad ska jag göra med honom?
jag ska hyra en lägnhet i stockholm, en bottenvåning, med en liten tomt, där ska jag ställa honom
UNDERBART


Kommentarer
Postat av: Gillberg

Vad tror du hyres värden säger då? =P

2009-03-04 @ 20:30:09
URL: http://gillbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0