första lördagen 2009

jag har virus på datorn och på läppen
dessutom skulle jag ha pluggat idag, men jag städade undan julen istället.. nu vill jag ut. jag är trött på å vara inne.. jag vill gå runt Dammen, bara för att det var länge sen. vad som helst, bara jag slipper tänka på skolan!

okej, imorgon.. då måsta jga plugga. jag ska skirva engelskglosor och svara på frågor, å så naturkunskapen. KEMI.. asså jag är samhällsvetare, de suger. jag är trött.. om 20 dagra åker jag till Tanzania.

Goliat var bäst idag :) vi red i skogen och i solen, busade över vallen i snö! jag gick dit och hem, trött i benen å oerhört glad!

"ska jag komma till digpuss<3"
det är också lycka, det är glädje

my boys!

dagens i-landsproblem:
min ångest över skolan, jag ska vara glad som har den :)
(jag skäms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0