jag borde bli något stort

idag pratade jag med Hanna på telefon :)
å vi kom på värsta grejen, att jag, hon Wille och Klas skulle flytta till öland. där skulle vi bo billigt.. först var det seriöst. Klas skulle jobba, få baka som han säger att han vill. Jag och Hanna skulle plugga, Wille kunde också plugga, men på Hanna lät det som att han skulle jobba. de skulle ha en bil, jag och Hanna en annan :) Goliat och Malte skulle vara med. sen svävade vi iväg, haha! först lät det ändå ganska rimligt, Klas skulle baka, Wille skulle bygga, jag och Hanna skulle ha turridning och B&B, nice liksom. sen blev det mer fantasi, vi skulle ha ridläger på sommaren, Klas skulle ha hockeyläger på vintern, vi skulle bygga en arena för ridning och hockey där man kunde ha konserter vår och höst. Hanna skulle sköta ekonomin vid sidan om, så skulle vi vinna på bingolotto.

K
las ringde till mig, han höll med om det billiga boendet, undrade hur vi skulle ha råd med arenen ;)

idéen va inte så dålig ändå, jag tror vi skulle ha kul, jag skulle få vara med dem jag tycker mest om. jag skulle ha ett jobb, det skulle vara ett jobb, att bara vara, få ha ett projekt, något eget. jag vill ha ett eget liv, mina egna blommor att vattna, ett badrumsskåp med mina saker (dina också) mat jag bara tycker om i skafferiet, bara mina saker i linneskåpet, mina kuddar i soffan. därför, jag borde jag bli något stort. så jag får fixa mitt egna ställe. dittills har jag min källare, mina rum och en framtid att fixa.


dagens i-landsproblem:
att det inte går att smsa med tumvantar
(jag skäms)

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker iaf att det var en bra idé.för starta eget vore roligt. och jag tycker om dig.



vet alltid vart jag har dig, även om jag nu fått sakna dig länge<3 min söta vän!

2009-01-18 @ 20:27:45
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0