i huvudet en fredagsmorgon

Tanzania om en vecka
10 grader kallt ute
fattar inte kemin
var tog våren vägen?
pappas tröja, eller min nya
skolan
Klas
Goliat
Mamma som ska jobba
framtiden
saknar Hanna
projektarbetet
plugga
kreaktivtskrivande, betyg :O
mormor och morfar

jag har tänkt på en sak, vad mycket man tänker på.. okej, Hampus jag vet att du tycker att jag tänker för mycket.. fick höra det senast i tisdags, men jag får tänka, jag måste tänka, vad ska jag annars göra?

idag är en ny dag, precis som idag, eller igår, eller imorgon
-fast jag menade bara idag en gång

det står så på mitt sudd, allt för att Baran skulle FÖRSÖKA  vara poetisk, om hon lyckades eller inte, det säger jag inget om. kanske är det en sanning i det som står på suddet, eller iaf att det passar med mig. jag tänker så pass mycket at jag behöver idag två gånger. vi säger så :)

igår kväll var jag hos Goliat, vi var i rundeln och han är alltid lika rolig där
så lyhörd på rösten.
trav, galopp, skritt, kom, sakta av, backa
jag flyttar mitt ben mot hans rumpa och han gör en framdelsvändling.
det är fint, det är vänskap, det är Goliat


Kommentarer
Postat av: baran

jag känner mig filosofisk i mitt bortre, lite mer avlägsna sinne

2009-01-20 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0