fredag, skola, filosofi och universitet...

hahaha, va fjortis jag är som sätter mig vid datorn 10 minuter innan skolan börjar, men jag kunde inte låta bli x)
kände att jag behövde få ner lite..

min dator har virus, pappa skulle fixa det igår, men det slutade inte så bra, tror jag för han va lite sur..

men tanke på Hampus kommentar :O vad händer med mig sen liksom?
vi pratade om det igår, jag och mamma och jag fick som vanligt panik, eller nästan iaf
vi har fått inbjudan till Uppsala univeristet, nice eller hur? få höra vad de har att säga och så, men vad ska jag bli?
vad händer med  mig efter studenten?
igår ville jag bli psykolog, det är bra betalt och brist på dem, så jobb finns ju
igår ville jag bli rektor, det är också bra betalt, alla är män på 50+, så jag skulle nog behövas
igår ville jag bli lärare, det är bra arbetstider och jag tyker om att påverka, lära ut
igår ville jag bli socionom, någon måste ju fatta att vi inte kan hålla på som vi gör med varandra i skolan, på gatan. allt för många far illa.

i eftermiddag har jag filosofi, det vill jag också läsa. bara för att det är kul, för att man får tänka i andra banor
för jag kom på att jag inte är naturvetare.
kemi?

dagens i-landsproblem
i valet och kvalet, strumpbyxor eller inte under jeansen
(jag skäms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0