Afrika

sa ar vi antligen har. det blir litetokigt nu, finns inte vara bokstaver med prickar ;) haha

det var varit en givande resa hittills, vissa saker ar jobbigt att se. men vi far se det sa har. det ar Afrika, vi maste lara fran det har. eftersom jag sagt till Hampus att jag ska radda varlden maste jag se den ocksa.
en sak mamma skulle alska ar tiden.
den finns inte x) (gubben ar til Julia)

vadret ar inte var jag vill att det ska vara, for var ar den afrikanska solen?

hotellet ar fint, jag lever pa ris eller pasta och avokado..som ar hur god som helst

hur som helst ar det bra,
det ska tydlige vara is hemma.. vi kommer frysa ihjal nar vi kommer hem..

idag var vi pa en vanlijodling, hos en hyper religosman, diskussionen blev het.
Eva skulle alskat det.

saknar Goliat, Klas, familjen o Hanna

Kommentarer
Postat av: hannapanna

jaa, det var speciellt i afrika. även det lilla jag minns av det:). var ju bara litenliten då. malte fick en maginfektion av nåt slag, var borta 2 dagar.. =/ lite knas fortfarande, men på bättringsvägen!



haha gillar din förklaring, jag skulle skriva nån gång jag var utomlands o skrev "jobbigt att skriva när det inte finns a, a och o," ...:) utan prickar fick jag tillägga sen;) puss sötis o skynda hem!

2009-01-30 @ 22:50:20
Postat av: julialundberg

tack sis gör gubben, men jag gillar mera XD

och det vet du!



jag saknar dig så mkt cecilia!

på måndag kommer du hem, och då har jag redovisat min so som jag gått och varit resvös över i två veckor,

och på tisdag ska vi till lindex, för lindex i strängnäs är sveriges bästa lindex butik. COOLT asså, så dom anställda får åka till vilken modestad i europa, och det betyder mkt bra erbjudanden och billliga saker har man ju inte dött av ( JAG ÄR JU SÅ SNÅL)



ILY<3

2009-02-07 @ 23:29:42
URL: http://juliaalfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0