2009

det blir nog ingen sammanfattning av 2008, jag tror att det är bättre att blicka framåt.

nu ska jag å Julia ner på stan, jag ska shoppa på Guldfynd, bara för att jag har fått för mig att jag vill ha ett G runt halsen.
G som är Goliat
så sa du, men då måste du ju ha ett K också
K som är Klas

Guldfynd kommer tjäna lite pengar på mig och jag är kär i dig

sen ska jag till Goliat och ikväll kommer Mia och Tobbe, det blir mat och prat, kanske en film lite senare.. för imorn ska jag plugga.. det är pngest. plugga är ångest och jag hatar att känna så, dumma måsten

en annan grej.. om typ 21 dar åker jag till Tanzania
Å JAG HAR INTE TÄNKT!!
det får bli i övermorgon, jag måste ta tag i det här nu

dagens i-landsproblem:
mitt munsår, jag kan inte borsta tänderna ordentligt, inte pussas, inte stoppa in skeden med youhurt och hjärtflingor
(jag skäms) dessutom är det fult också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0