200 engelskaglosor och med telefonen intill örat

häftig, eller hur?
vilket språk, vilka idéer.
människor imponernar på mig, eller inte imponerar överraskar å då på ett dåligt sätt.
VÄX UPP!
i bibblan, massa killar runt omkring, de luktar rök, de är födda 1992, de tycker de är häftiga, de svär, använder ord jag knappast visste fanns, de pratar om en tjej.. fast hennes förman uppfattar jag aldrig, inte utan något öknamn, fult, hemskt ord framför eller bakom. småpojkar, va ska det bli av er? de började precis, eller rättare sagt de gick med kommentaren
" Faaan vi har redan börjat"

vilken kväll det blev igår, först prommenad med Julia, prata, prata, prata.
sen ringde Hampus, vi har inte hörts på alldeles för länge, så prata, prata, prata
pluggade
Klas ringde, jag ringde till honom.
sen somnade jag.

idag ska jag köra bil.
sen blir det fika å simma
jag skulle skriva något bra, något jag tänkte på igår, men jag har glömt det.
jag vill bli författare, jag vill försörja mig på bokstäver!

dagens i-landsproblem:
oron över de 200 engelskaglosorna som väntar om en timme
(jag skäms)

Kommentarer
Postat av: baran

hahahahhahahaha jag kan riktigt tänka framför mig när de säger: Faaan vi har redan börjat... :D :D

2009-01-13 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0