vecka 8

jag har alltid haft lov vecka 8
sportlovet faller till sin rätta den vecka, det känns skönt att veta att man åttaveckor in på det nya året är värd lite ledigt

det här lovet har gått halvvägs nu och jag är själv hemma. ensam hemma med Klas, man ska inte klaga. det är riktigt bra, så där bra som man kan drömma om liksom <3

idag var jag hos Goliat, det kom barn och han blev rädd, så jag ramlade av. gjorde illa huvudet och höften, tänkter inte gå ut mer idag, det gör för ont för det, det snurrar.. snrat börjar jag se stjärnor. (man vet aldrig)

jag borde plugga, jag måste plugga.
sriva på psykologin, skriva min religionsuppsats

Klas kommer sen, vi ska laga mat ikväll.

sen har jag kommit på vad jag ska bli när jag bli stor,
efter sommaren ska jag plugga till religionslärare.
det kommer ta 4,5 år.
det får det vara värt, jag vill bli något bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0