Uganda-Tanzania

vi är hemma
Göran Frisk, som fixat resan sa att vi skulle komma hem och vara andra människor.
jag är fortfarande Cecilia, men med en rad fler upplevelser, minnen och en verklighetsuppfattning jag tror många inte har. jag hade den inte innan Afrika, vi har det bra här. inte bara bra, vi har det för bra. äckligt bra, nästan så bra att man mår illa av det.

jag tänker inte orda så mycket om resan, det är ett minne för livet, en upplevelse. något jag alltid kommer bära med mig.
för mer exakt vad vi gjort, kolla bloggen

http://globalfamilythomasgymnasiet.blogspot.com/

man kommer hem och allt är precis som när man åkte.
bra eller dåligt?
det är Strängnäs!

roligt var iaf att det första vi mötte när vi kom in i Strängnäs var Klas :)
hur mycket ödet var inte dte liksom?

jag måste ta tag i massa saker, från och med imorgon
imorgon är efter Afrika, idag var jag ledig, inte gjort någonting, så från och med imorgon ska jag börja ta tag i min framtid

sommarjobb
plugga vidare, var, hur när?
bo kvar hemma?
Goliat!

JAG FÅR PANIK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0